Rita Manga

Personlig Dagbok #4

Rita Manga
Som julklapp år 2009 fick jag en "Teckna Manga" bok av min flickväns familj. I den så försökte jag både härma och hitta på egna seriefigurer. Boken blev en bra inspirationskälla och dessa är de första bilderna jag rita efter jag läste och kollade på bilderna. Några bilder är direkta kopior från boken men andra är påhittade.

Ritat

Ritat

Ritat

Ritat

Ritat

Ritat



Jag fick även en animé film och en mp3 kurs "Lär dig Japansk". Tyvärr har man inte haft tiden att lyssna och man har jämnt glömt skivan hemma på resor, det är härligt att få börja plugga hos en riktig lärare nu i stället.

Kommentera gärna! ^w^

/ChibiNihon.blogg.se

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM