Välkommen!

Privat Dagboksinlägg #1
Följ min blogg med bloglovin

Nippon

Välkommen!

Irrashaimase! Till Chibi Nihon (Lilla Japan).

Lär dig Japanska tillsammans med mig!
Följ mina råd om du funderar att åka till Japan.
Se mina länkar för att bli mer insatt i den Japanska Kulturen.
Kommentera gärna, jag blir så glad då (om du är snäll alltså)!
Bokmärk direkt så att du inte tappar bort mig!
• Sprid mig till alla dina Nihon-Friends!

/ChibiNihon.blogg.se

Litteratur bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Tack tack! ;)

2010-11-18 @ 14:45:27
Postat av: chocolate cat

jättebra blogg.^^

jag håller på att lära mig japanska och jag kommer

nog använda din hemsida lite. :3

bra föresten att man kan få se på vissa ord

hur de uttalas.

2011-03-09 @ 18:29:23
URL: http://chocolatecat.blogg.se/
Postat av: fatma fisk

älskar din hemsida, den är så grym!!!! :D :D den bästa bloggen jag har sett hittils!!! :D :D

håller på och lär mig japanska, skitskoj, men en fråga, vart lär du dig japanska, typ i språkkurser, för det är grymt hur bra japanska du kan!!!! :D :D

2011-09-26 @ 22:28:16
Postat av: Chibi Nihon

Hej Fatma Fisk, jag finner studier på nätet men när jag gick kurs så pluggade jag distans över Umeå Universitet.



Du kan finna en del språkkurser på studera.nu om du vill plugga distans, du kan även få CNS intäckter medan du studerar 50% eller mer.



Bästa är att man reser till det land det berör om man vill kunna språket.

2011-09-26 @ 23:40:36
URL: http://chibinihon.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM