Fick ett mail med frågor

Jag fick nyligen ett kort brev från en tjej som undrade följande saker. Jag har tryckt ihopa det för att ge så korta svar så möjligt. Jag har även valt att svara på frågorna offentligt (vilket jag klargjorde i brevet) så att alla kan ta del utav dessa frågor.

Winter LoveÄr det Pandor som kommer från Japan. Svar: Nej, de är från Kina.

Betyder "Ai" Kärlek på japanska?. Svar: Ja. Googla ai + kanji så får du tecknet!

Den långa muren, ligger den i Japan? Svar: Nej, den ligger i kina och kallas även för den kinesiska muren.

Uppdaterar du din blogg varje dag? Svar: Nej, men nästan! I snitt ca 21 inlägg / vecka.

Jag såg JackAss att dem var i Japan, har du sett det avsnittet? Svar: Ja det har jag faktiskt, så fort jag hör ordet "Japan" så slänger jag mig vid TVn!

Cool CatDet var kul att svara på dessa frågor (vem gillar inte roliga frågor liksom?!)
Fler frågor? Kommentera eller maila!
Mata ne!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM