Kung Fu på Facebook

Kung Fu Saga
Jag har spelat i några dagar på Facebook och försökt lära mig Kung Fu, men allting är i stillbilder och tråkig text. Så vettefan om jag egentligen lärt mig något alls. Det är synd att det inte finns freeware spel där man kan kicka lite ninja-butt när man verkligen behöver. I Spelet Kung Fu Saga väljer man en karaktär och samlar stenar (silver) för att köpa sig till bättre träning etc. Allting är gratis men spelet är en aning utmattande, all väntande för att man äventyrar eller jobbar gör att du kanske inte kan spela spelet under 8 timmar p.g.a du ska få in "lön".

Kända Facebook spel?
Många som har facebook konto spelar eller har åtminstone hört talas om Farmville (videoklipp) och Mafia Wars (videoklipp), två spel jag inte alls tycker är kul, däremot gilla jag småspel och mahjong sitter aldrig fel som sagt. Men vart är alla dem roliga actionfyllda spelen med kung fu på Facebook? Jag har testat en hel del spel på Facebook men alla tråkar ju ut mig efter några fåtal försök, det är inte kul iheller att lägga pengar på sådant strunt!

Ack o ve
Jag får koppla in mitt playstation och börja lira Castlevania Symphony of the Night (videoklipp) eller lära mig knapp-kombinationerna igen till Street Fighter Zero 3 (videoklipp) och Tekken 3 (videoklipp). Vart sjutton har jag nu mina minneskort? Gaah! Slutar väl med att man sitter och spelar Bishi Bashi (videoklipp) igen...

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM