Bleach Laptop

Bleach Vinyl Sticker LaptopBleach kallas en manga/anime-serie som jag personligen följer. Liksom många andra långvariga anime-serier så är den fylld med fillers som både kan vara intressanta och dryga. När vardagliga fillers sker så som t.ex dekaler på laptops, då är det mest bara ett kul avsnitt i ens liv om man nu gillar konceptet. Att t.ex äga både en sådan dator på fotot OCH gillar Bleach, det kan bara sluta i en win-win situation om man har dessa dekaler.

Vet ni vart ni kan få tag på skins med anime och manga? Tveka inte att kommentera! Vill ni få något airbrushat / motivlackerat, som t.ex en laptop så kan ni alltid anlita Enkeria.com

Bleach Vinyl Sticker Laptop

Bleach Vinyl Sticker Laptop

Cool



/ChibiNihon.blogg.se

Kommentarer
Postat av: B E L L A H U U Y N H ~

omg snygg laptop !

2010-11-17 @ 15:46:50
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: Sou1forged

Jag önskar att jag hade en laptop att få airbrushad. Om jag hade så skulle jag anlita dig omedelbart... (^_^)

2010-12-07 @ 08:00:52
Postat av: ChibiCut

O_O...O_O

Vilken grym laptop!!! Gud vad häftig X3 Önskar verkligen jag hade en sån grym laptop X3

2011-05-21 @ 19:10:21



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM