Chibi Nihon = Najs!

BambuskogTasukete kudosai!

Hjälp Chibi Nihon att bli effektivare och bättre!

Nu snackar jag om inte bara om länktips utan kategorier ni vill se här på Chibi Nihon! jag insåg precis att jag har en drös information under Tips & Råd kategorin (se i menyn åt vänster) som baserades på Matkulturen i Japan, så jag tog tillfället i akt att skapa en kategori som kallas just nu för Matkulturen. Nu behöver jag eran hjälp!

• Vad vill du se i min blogg om Japan?
• Saknas det något? Finns det för mycket av något?
• Vilken kategori tilltalar dig bäst?
• Har du tips på fler kategorier?
• Vad ger du för betyg på denna blogg?


Betygsystemet

• = Ingen blogg för mig.
•• = Den är okej, halvjobbig.
••• = Den är helt okej!
•••• = Den är väldigt bra!
••••• = Den är toppen!

Givetvis behöver ni inte nämna namn och ändå avge betyg och tips!

/ChibiNihon.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker att din blogg är jätterolig att läsa just för att den har så varierande inlägg :) Man kan verkligen läsa om allt möjligt som har med Japan att göra! Så mitt tips är väl helt enkelt att inte förändra så mycket :D Mitt betyg är: •••••

2010-11-10 @ 12:49:16
URL: http://sandraramke.blogspot.com
Postat av: Putty

Jag tycker också att din blogg är bra som den är, fortsätt med olika teman o information! Då blir man mer nyfiken! :) Mitt betyg är 5 prickar också!

2010-11-10 @ 16:53:22
Postat av: •••••

•••••

2010-11-10 @ 17:06:20
Postat av: Heihachi Mishima Tekken

Konnichiwa och tack för en bra blogg. Jag vill gärna se mer Manga och mer info om hentai - varför detta ens finns i Japan och hur vanligt det är runt om i världen. Jag vill veta mer om Buddha också, vem var snubben o så om det var ens han som var i Japan och gav religionen osv. Jag tycker din blogg är riktigt rolig att läsa. ••••• av ••••• möjliga! Keep it up och tack ännu en gång för att du lär ut så mycket!!

2010-11-10 @ 21:28:59
Postat av: Hannah

Jag super gillar din blogg. Har inte läst igenom allt än. Men kanske ta med något om japansk musik/band. Johnnys Entertaintment har många pojkband som är stora i japan. Arashi är stora likaså Smap,tackey&Tsubasa mm. Annars är din blogg sugoii •••••

2011-02-23 @ 12:19:35
URL: http://hany85.blogspot.com/
Postat av: Hannah

hejsan igen... såg visst att du redan nämnt Johnny's Jimusho (JE)tackar. :)

2011-02-23 @ 12:36:39
URL: http://hany85.blogspot.com/



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM