Chibi Nihon på din Spotify Playlist

WhiteshineSSpotify Chibi NihonPOTIFY
Jag tog mig faktiskt friheten till att skapa en playlist som både innehåller skumma låtar, rolig musik och enstaka lugna favoriter som ni kan lyssna på medan ni besöker och läser i min blogg. Eftersom spellistan är anpassad efter Chibi Nihon så kan jag med lätthet berätta att där finns en hel del olika titlar även om spellistan är liten och flexibel.

Om inget annat så kan du alltid spara spellistan och ändra den efter egen smak, ett tips är att se under varje artist vem som är bäst anknyten musikaliskt till vem, på så sätt får du mer musik som faller dig rättare i smaken.

 

Klicka på Spotifylogon eller här: Chibi Nihon

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM