När jag blir stor - ska jag bli en Ninja!

Shuriken Coolstuff.se"Jag minns att man kunde köpa plast leksaker i form av vapen i leksaksbutikerna och kan än idag! Wakisashi, Katana, headbandana och ibland även kaststjärnor! Men det är kanske lite fånigt att köpa det idag?"

Det var min dröm som liten! Att få springa på hustaken tystare än en mus och hugga ner elakingar som stod synliga och som man skulle få smyga förbi för att göra hemliga uppdrag. Det känns bra att man har haft en barndom där allting var oskyldigt, även en sådan sak som att springa i en bamuskog med ett svärd (av plast) och ha våldsamma strider mot sin nemesis (grannens katt). Jag minns att man kunde köpa plast leksaker i form av vapen i leksaksbutikerna och kan än idag! Wakisashi, Katana, headbandana och ibland även kaststjärnor! Men det är kanske lite fånigt att köpa det idag?

Nej.. Det är det inte!

Shuriken Coolstuff.se


Jag har längre drägglat över Cool Stuff's artilleri av Ninjitsu Kaststjärnor, även kallad Shuriken som betyder "kort klinga /svärd" och nu kan vem som helst ge illusionen att man är en Ninja mästare med otrolig styrka, precision och energi som har lagt ut på att trycka in dessa Shurikens i vilken vägg som helst!




Shuriken Coolstuff.seDenna uppfinning bör ha ett eget pris för coolhet!
Alla som älskar Ninjas, Japan eller Actionfilmer bör förstå att detta är ett måste! De säljs i 1-pack eller i 3-pack och du skruvar fast dem i valfri vägg för att ge illusion att de är kastade direkt in ett cementblock. Mitt råd är att köpa 6 stycken totalt, där 3 kan vara klädeshängare och 3 kan ha arbetat sig uppåt på väggen i olika vinklar (kanske så att småbarnen kan hänga upp sina kläder).

Mums! Dessa ska jag önska mig i Julklapp!
Klicka på bannern för att ta er till Cool Stuff direkt!

Övrigt kul att veta: Cool Stuff är Sveriges 94:e bästa site!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM