Chibi Nihon genom Blog Lovin'

Är du en utav mina trogna läsare?
Har du ingen RSS-läsare i din dator och vill ändå ha bättre koll på alla nya inlägg i Chibi Nihon bloggen?
Ett alternativ till detta: Följ min blogg genom bloglovin!

bloglovin



Manga GirlIdag har Chibi Nihon bloggen varit aktiv 2 månader och 4 dagar.
• Hur lång tid tog det innan din blogg fick 10, 20, 50, 100 besökare?
• Funderar du på att starta en blogg?
• Är du en utav Chibi Nihon's RSS läsare?
• Är du en utav Chibi Nihon's återkommande läsare?

Låt mig få veta!


Faktum kvarstår
Jag har sett många bloggar om Japan som bara tar stopp med inlägg som är flera år gamla. Det finns otalig information kring och om Japan och dess språk för att fylla en blogg med information i flera tusentals år.

Till min poäng..
Chibi Nihon är här för att stanna! Så oavsett om du är här första gången eller du är någon utav mina nyfikna och intresserade själar så känn er varmt välkomna till Lilla Japan.

/ChibiNihon.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var intressant att veta. Det ska jag tänka på. =)

Man blir medlem på bloglovin.com. Där kan man lägga till olika bloggar så att man inte glömmer bort dom. Varje gång man tittar på bloglovinsidan så ser man om något nytt inlägg har komit upp från dom bloggar man läser. På det sättet har man alla bloggar man läser samlade på en och samma sida. Om du gillar min blogg och vill läsa den så brukar jag vara intresserad av att ta reda på vilka det är som läser min blogg. På det sättet ger vi varandra trafikutbyte så att vi båda får fler läsare. Är du intresserad?

2010-10-17 @ 13:26:47
URL: http://tvminnen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM