Topp 10 saker en japansk flickvän vill hålla hemligt

Ppl2Topp 10 saker en japansk flickvän vill hålla hemligt från sin pojkvän
Uppgifter enligt Rank Kingdom TV program. 250 japanska tjejer blev intervjuade 2005.

10. Födelseplats
9. Hur dum jag verkligen är (som t.ex resultatet från mitt senaste prov)
8. Sömnbrister (som att dräggla eller snarka)
7. Mina ex
6. Min aktuella längd
5. Visa mitt ansiktet utan smink
4. Mitt aktuella midjemått
3. Dagboken
2. Mobiltelefonens e-post och sms innehåll
1. Min aktuella vikt

Och här satt jag och trodde att de höll hemligheter så som hur många ninjas de mördade igår på jobbet!

/ChibiNihon.blogg.se

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM