Yasuragi i Stockholm

Yasuragi"Yasuragi Hasseludden är en fridfull oas där du kan njuta av japanska bad, energigivande aktiviteter och sköna behandlingar. Vi har två förstklassiga restauranger från de läckraste japanska och asiatiska köken.

Vi tror att alla behöver en stund för sig själva ibland. På japanska betyder Yasuragi "inre ro och harmoni". Det är precis vad vi önskar att du upplever när du besöker oss. Yasuragi är en helhetsupplevelse. Allt i en miljö inspirerad av det bästa från Japan.

Irashai-mase
Välkommen"

Visst låter det underbart? Detta är ett ypperligt tillfälle att boka en eller två nätter i Stockholm om du sällan är i vår huvudstad. Att bo på japanskt vis är ju verkligen en upplevelse!

http://www.yasuragi.se/

Yasuragi Kids
Även våra barn behöver lugn och ro. Under sommarmånaderna är hela familjen, oavsett ålder, välkommen till Yasuragi – det japanska spahotellet. I den traditionella japanska kulturen ryms inte bara stillhet och harmoni. Leken, skrattet och fantasin har minst lika stor plats för både stora och små. Under Yasuragi Kids anpassar vi våra aktiviteter och menyer så att det passar alla åldrar. Välj mellan en mängd olika aktiviteter. I år kommer det bl a finnas möjlighet att prova sumobrottning, massagesaga och familjeyoga. Vi erbjuder även behandlingar för alla mellan 8-15 år. Läs mer om Kidsbehandlingar här. För de riktigt små barnen ordnas en myshörna.

Yasuragi Kids

Chibi Nihon:
Värt att tillägga är att detta är inte ett sponsrat inlägg, alla nyheter sprider jag när jag finner dem.
Yasuragi är förknippat med Japan även om kostar det en hel del att få känna av deras lyxiga paket.
Bättre är kanske resemål, men finns bara en eller två dagar frihet är detta ett alternativ.


Kommentarer
Postat av: Tokyo - Love

sponsrat inlägg? Skulle gärna bo där, har funderat på det många gånger men tar mig aldrig till Stockholm..



http://sakuradesu.blogg.se/

Tokyo om 17 dagar!

2011-08-06 @ 10:56:14
URL: http://sakuradesu.blogg.se/
Postat av: Chibi Nihon

Nej inte sponsrat, jag blev överväldigad att man kan leva på japanskt vis i Sverige. Alternativ är bra att känna till och en nyheter är alltid en nyhet.



Man kan inte förneka att det är smidigt att ta sig in till ett sådant spahotell om man inte har längre perioder av frihet eller semester även om priserna är relativt höga.

2011-08-06 @ 13:18:40
URL: http://chibinihon.blogg.se/
Postat av: Tokyo - Love

Ja, eller hur. Undrade mest, det lät så väldigt säljande. hihi*



Var på Varbergs asia spa, inte alls samma sak men mycket billigare och närmare Gbg.

2011-08-06 @ 20:56:14
URL: http://sakuradesu.blogg.se/
Postat av: Chibi Nihon

Ja man får se sig omkring, jag är aldrig i Stockholm. Asia Spa, något jag kan blogga om också, vid något annat tillfälle. Tack!

2011-08-06 @ 22:02:55
URL: http://chibinihon.blogg.se/
Postat av: Mickis

Hej!



Hittade denna bloggen för några dagar sedan och älskar den redan! Du gör ett fantastiskt jobb :)



Just nu känner jag mig besviken, har precis kommit hem från Stockholm och så ser jag nu vad jag missade!

Men tack för tipset! ;D

2011-08-07 @ 01:59:49
Postat av: Chibi Nihon

Mickis, googla och håll utkik efter liknande spahotell eller japanska villor i din närhet. Det sparar kanske resan eller så kan du alltid ta en titt dit nästa gång du är i Stockholm. Tack för din snälla kommentar om min blogg. Mata ne!

2011-08-07 @ 02:22:50
URL: http://chibinihon.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM