Tävling avslutad!

Tatebanko Tavla 3D RoligaPrylar.seGrattis säger jag och Roliga Prylar crew till Karin i Jönköping!

Hennes trevliga rim:

"Nu när julen är slut och väggen står fortfarande tom,
att nu när chansen kommer då ska man inte vara dum.
En tävling på Chibi Nihon att vinna något från apan,
vore trevligt att kunna dekorera min vägg med Japan."


Roliga Prylar LogoHon vann Tatebanko pussel tavlan i min tävling, sponsrad utav Roliga Prylar!

Från deras hemsida: Roliga Prylar startades som en blogg 2007 och via vårt stora intresse för allt roligt vi skrev och rapporterade om föddes idén om att starta en butik som sålde samma produkter.

Jag tycker att det är en trevlig butik, massor med roliga saker och några utav prylarna är direkt från Japan utan översättningar - det kallar jag riktig japansk känsla!

Ett stort tack
Till Roliga Prylar för deras sponsrade produkter som kan lottas ut här Chibi Nihon.

Vann du inte?

Vi kommer att ha fler tävlingar med andra priser inom kort så håll ett öga öppet!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM