Wereit.se är officiellt öppen

Hurra! Välkomna!
Under veckan kommer jag till och från arbeta intensivt med butiken. Just nu döljer jag kategorier som inte har några produkter, kategorierna kommer att fyllas upp med tiden och efter inköp men för att få ett inköp måste jag sälja. Därför ber jag snällt alla som har lusten och tiden att spana in butiken, sprida den vidare och hjälpa mig expandera.

Till er som redan hjälpt mig med butiken, ni får checka era mail under de närmaste två veckor på något meddelande från mig / butiken: WEREit, checka även skräpposten om det hamnat där - om det har det så meddela mig gärna detta så jag kan försöka kringgå det eftersom det skall klassas som nyhetsbrev, inte automatisk skräppost.

Nej, nu får jag arbeta vidare.
Mata ne!

Till butiken >>>

WEREit Logo


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM