Butik update

Were it logo

Hej!
Allt bra med er alla? Har ni haft en bra midsommar? Våran blev lyckad om än snål med Japanska referenser. Dock talade jag en del om mitt företag för de nyfikna. Jag är inte mycket för att prata om ting som jag tror kan tråka ut folk men det fanns ett och annat bra tillfälle att ta upp företagspratet när man fick frågan "Vad pysslar du med?".

Vart står WEREit.se just nu?
Som de flesta vet så påbörjade jag en butik med ett liggande lager för en tid sedan. Jag har arbetat mycket med att fixa "inför" hemsidan som också är klar grundmässigt. Jag har dåligt med produkter på hemsidan men det skall ändras. I morgon slutar min semester och jag skall mecka och fixa in en drös produkter in på hemsidan. Problemet är att jag har inte tillgång till produkterna här, jag är nämligen hos flickvännen eftersom vi skall fira en drös events men nu får jag tillfälle att jobba medan hon och hennes familj skall på festival.

Deadline?
För er som är nyfikna kan jag säga att butiken skall öppna den 28e Juli. Jag vet att det är långt fram och det KAN ändras men jag tar det hellre lugnt inför starten än stirrar fram ett resultat som kanske inte håller en stark standard i e-butiker.

Vill du se sidan?
Besök min butik här! Tänk på att du kan klicka runt och meddela mig om du finner något skumt eller något felstavat. Du kan även bli medlem på sidan eller joina WEREit på facebook.

Löften
Jag kommer maila kort efter premiär av WEREit.se till alla som hjälpt mig med hemsidan på ett eller annat sätt och till de som jag har mail-adresser till. Löften är till för att hållas, eller hur?

Tack för att ni har stått ut med butik-prat på en Japansk Blogg!
Det känns skumt att ha detta här, men förhoppningsvis så kommer butiken vara självgående inom en snar framtid (hoppas jag) och då slipper Chibi Nihon allt detta ^^

Mata Ne!
/Daniel

Kommentarer
Postat av: Double J Cherrycoke

Daniel!

Jag måste bara säga vad du verkligen LYCKATS med layouten och designen på hela sidan!! Den är grymt ptoffsig :D

SUGOI!



Mata ne!

/ Jennie

2011-06-30 @ 10:54:25
URL: http://doublejcherrycoke.blogspot.com/
Postat av: Chibi Nihon

Arigato! Alltid kul att höra snälla kommentarer om både blogg och butik.

2011-06-30 @ 12:14:00
URL: http://chibinihon.blogg.se/
Postat av: Double J Cherrycoke

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!! PToffsig OMG- jag skrattar ihjäl mig. Menar ju naturligtvis PROFFSIG!!!

2011-07-01 @ 13:59:49
URL: http://doublejcherrycoke.blogspot.com/
Postat av: Tilda-chan :3

Åh, ska bli så jäkla skoj när butiken öppnas! ^^ Har kollat runt lite å så, ser grymt bra ut. Diggar priserna också, hahah! :3 Känns som om att jag kommer hitta många fina saker n____n

Måste även säga att jag älskar, älskar din blogg!

2011-07-10 @ 14:01:30



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM