EUdict: European Dictionary

Engelska / Svenska till Japanska och tvärtom?
EUdictFrån hemsidan: Dessa ordböcker är resultatet av arbetet från många författare som arbetat mycket hårt och till slut erbjöd sina produkter fritt på internet vilket gör det lättare för oss alla att kommunicera med varandra. Några av de ordböcker har bara några tusen ord andra har mer än 250.000 ord. Några av orden kan vara felaktigt översatt eller felstavade.

Mitt namn är Tomislav Kuzmic, jag bor i Kroatien och denna webbplats är min personliga projekt. Jag ansvarar för koncept, design, programmering och utveckling. Jag gör detta på min fritid.

Chibi Nihon: Utmärkt om man får hjärnsläpp och behöver en översättning, givetvis stämmer det inte alltid till 100% men det är bra att ha tillgång till alternativa översättare när krisen uppenbaras.

Länk: Till EUdict.

Kommentarer
Postat av: Double J Cherrycoke

Arigato!! Världsabäst länk!

2011-06-18 @ 16:56:11
URL: http://doublejcherrycoke.blogspot.com/



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM