Hello Kitty Hallonsoda Del.2

Stopp!
Läs gärna Hello Kitty Hallonsoda Del.1 först om du inte redan har gjort det. Arigato! /Chibi Nihon.

Jag bet ihop och gick in i den lilla filmgiganten ännu en gång igår och samlade mod att köpa Hello Kitty. Kort efteråt blev det festligheter och nu sitter en sliten liten bloggare bakom Chibi Nihon och tänkte ge er en smal och rosa uppdatering av denna läsk.


Hello Kitty Läsken - igenVi skall ha i åtanke att det var väldigt soligt igår och jag kände mig riktigt varm när jag tillsammans med en vän från Jönköping hälsa på min kusin. Väl där blev det pizza för hans del. Jag däremot satt och stirrade långt och länge på burken som nu fanns i min ägo. Min kusin, som är lite äldre än mig fnissade och frågade vad det var för något skumt jag hade hittat. Men jag fick helt enkelt prata på ett språk som han förstod.

"Ja du, du vet att om man är nörd inom ett ämne, som i ditt fall; bilstereos. Då kanske man ser i en tidning, på nätet eller kanske på blocket någon gång under sitt levnadsår något som helt enkelt skriker.. "Nämen? Vad ikke-svenskt det där är och det vill jag testa!".. Må så vara en stereo med en extra knapp eller kanske en stereo med ett spejsat chassi. När du sedan ser denna i din lokala bilfirma och du har möjligheten att köpa den för en oväsentlig summa.. Hade du inte gjort det?"

Som svar nickade han och förstod vad jag syftade på, en läsk med små japanska karaktärer men som ändå har svenskt innehållsförteckning. Man får en smak av Japan i mitt fall och har man aldrig varit i Japan så smakar kanske läsken, nudlarna eller den dära skumma soya-såsen längst in i butiken magiskt eftersom den ger en NÄSTAN eller en RIKTIGT äkta japansk känsla.

Smaken då?
Inget märkvärdigt, smakade som en hallonsoda brukar smaka - kemiskt.

Manligheten då?
Min inre nörd tog över och jag är glad över det och efter en liten recension känner jag mig mer manlig än någonsin!

P.s. Bacon Minten fick min kusin. Dem gillade jag aldrig! D.s.

Kommentarer
Postat av: sofia

Ha Ha. Ja vet hur de är, men måste man prova så måste man bara prova. Glad att du har din manlighet kvar.

2011-06-12 @ 20:41:51
URL: http://sofni408.blogspot.com/
Postat av: Double J Cherrycoke

HAHAHAHAHAHA ;D

2011-06-12 @ 21:01:43
URL: http://doublejcherrycoke.blogspot.com/
Postat av: Tokyo - Love

Bra där!

Bacon mint'sen ser ju supersöta ut.

2011-06-12 @ 22:43:51
URL: http://sakuradesu.blogg.se/
Postat av: Hanny

Tänkte precis köpa en sån där idag men dom var slut :( tyckte mest det var kul när det stod på japanska

2011-06-14 @ 22:01:40
URL: http://hany85.blogspot.com/



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM