AVN: Alien Vs. Ninja

Alien Vs NinjaHandling: I Japan under det andra shogunatet. Ett gäng ninjor ser ett mystiskt ljussken lysa upp deras skog och några av svärdsmästarna ger sig ut för att undersöka det underliga meteoritfallet. De finner att det är mer än sten som fallit från himlen. Döm om deras förvåning när de står öga mot öga med fjälliga utomjordingar och en vasstandad monsterdelfin med mord i sinnet – samt ett oroväckande intresse för jordiska honor! Det dröjer inte länge innan ett intergalaktiskt krig rasar mellan två världars dödligaste soldater. Och alla möjliga sorters blod sprutar i minut efter minut!

TRAILER

Chibi Nihon: Oj, vart skall jag börja? Jag har ingen förkärlek till splatterfilmer, det har bara råkat bli en del sådana under den senaste tiden av Japanska filmer. Denna är inget undantag utav den genrén.

Vi har karaktärer som fyller olika funktioner. En pervers filur som är väldigt barnslig. Ett snyggo till ninja. En kvinnlig ninja som hela tiden måste stå pall mot de andra manliga ninjas och en typisk "hjälte"-figur samt en finurlig samling aliens.

Jag såg filmen samtidigt som jag höll på med andra grejer. Jag tittade ändå nyfiken då och då och jag såg hela. Den känns larvig men den var mer i min smak än Robo Geisha. Filmen bör ändå inte tas på allvar utan bör ses som en ren nöjestripp till det onaturliga och till den über-coola ninja mytologin.

Headweb
Se filmen redan ikväll!
Besök headweb!

Mitt Betyg: 5 av 10

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM