Butik update

Were it logo

Intensiv uppdatering. Ser ni logon >>> betyder det att jag gör en update.

Positivt: Har mailat folk tvärs över världen, avvaktar svar, bl.a. från några som kan hjälpa mig med import från Japan eventuellt.

Negativt: E-handelssystemet buggar så nu står jag i valet att lämna systemet och invänta på det nya som skall släppas. Problemet är att ingen vet när systemet är officiellt så det kan dröja, men tills dess används tiden bra;

Positivt: Skall inventera och gå igenom mitt gamla lager. Fotografier skall tas på de produkter som saknar "stor och tydlig bild".

Positivt: Trevlig respons från alla Chibi Nihons, det ökar min glöd att få fixa butiken.

Neutralt: Funderingar att skapa en blogg endast avsedd till företaget. Hade ni följt den då tro? Dock finns Facebook för mindre uppdateringar, de första 50 "gillare" får även rabattkuponger. (Men det får även ni som hjälpte mig med marknasundersökningen) ^^


Kommentarer
Postat av: Jennie

Done på FB!! :D

2011-05-28 @ 14:38:35
URL: http://doublejcherrycoke.blogspot.com/
Postat av: Hanna

jag tycker att du ska göra en speciell kategori som heter WEREIT här på chibi nihon

2011-05-29 @ 14:32:49
URL: http://klockanhalvtre.blogg.se/
Postat av: Chibi Nihon

Hanna, det får jag fixa! ^^

2011-05-29 @ 16:44:19



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM