Smakprov - Butiken Del.1

Eftersom det tycks vara positiv respons så är det kanske lika bra att uppdatera vidare vad gällande min e-butik trots allt. Förhoppningsvis tröttnar ni inte och det kan vara till en fördel att ni är med och bestämmer lite tycker jag.

Det kommer inte påverka mina vanliga kvot av inlägg om Japan!

Gör jag något fel eller känner att jag kan förbättra något så gör jag det. Bilderna är resultat av min e-butiks uppbyggnad. Får se detta som en slags "beta" innan butiken är 100%

I värsta fall får jag avvakta någon månad och påbörja ett nytt arbete med en helt ny mall (det är inte omöjligt). Men vi håller tummarna att det skall gå smärtfritt för mig. Tills vidare får ni läsa mer om Japan här på bloggen ^^

Kategorier kommer och går, men produkterna består (!)

butikbutik

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag läste om skivor och film från Asien, det ser jag fram emot! :D

2011-05-26 @ 18:11:23
URL: http://klockanhalvtre.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM