Tar lite ledigt

za catDet blev helg så snabbt och jag tar en välförtjänt semester för att resa runt i sverige och umgås med flickvännen, grilla lite och prata om Japan för mina nära och kära. Detta innebär i korthet att jag inte kommer uppdatera bloggen så mycket denna helgen. Kan vara trevligt med en "heads up" för er som besöker bloggen varje timme.

Jag hoppas finna mer nyheter kring Japan som både får dig att le och får dig fundersam, tills dess tar jag gärna emot önskemål.

Kanin2Kommande på Listan:

• Cybercafé
• Musikaliska instrument
• Japanglish
• Glödheta Nyheter
• Mer Gadgets
• Matrecept
• Blogg- och länktips

KaninSamt i framtiden
• orsaken till marknadsundersökningen!
• och en drös andra kuligheter.

Tills på Måndag, må väl
Mata ne!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag läser gärna om "hur man gör" eller hut jag ska beskriva det. som du la upp videos om hur man åker tåg i japan, sånt typ. :)



Annars läser jag gärna om bra prishotell och om saker man bör göra om man reser till japan. ^-^

2011-05-16 @ 20:40:25
URL: http://klockanhalvtre.blogg.se/
Postat av: Chibi Nihon

Kategorin "Tips & Råd" kan du titta igenom tills vidare, jag skall göra mitt bästa att finna mer matnyttig information. Ett annat tips är att ta en titt på YouTube på killen som heter "TheJapanChannel" eller "TJC" som har MASSOR av "how to"-videoklipp.

2011-05-17 @ 00:06:33
URL: http://chibinihon.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM