WEREit V.I.P.

Smakprov VIP WereitIdag på resan hem satt jag på tåget och arbetade med både ditt och datt. Tanken var att göra information tillgänglig till de som är jätte nyfikna över företaget och dess bakgrund och om ni redan har svarat på marknadsfrågorna, kommenterat eller följt mitt lilla företagsäventyr så kan du se dig själv redan som en del utav företaget och som min vän.
Smakprov VIP WereitSmakprov VIP WereitSmakprov VIP Wereit


Smakprov VIP WereitCitat från hemsidan (beta)..

"Vad innebär VIP?
Att vara VIP hos WEREit.se är inte bara en titel på en slags konstig poänglös klubb utan det innebär att du vän med oss. Och vad gör vänner? Jo de bryr sig om varandra.

Finns det någon hake?
Nej. Det kostar inget, du får erbjudanden om du vill ha dem genom att besöka vår hemsida eller Facebook och kolla din mail precis som vanligt. Dina önskemål och funderingar kan bara göra oss bättre.


Hur blir jag VIP?
Det är du redan! Seriöst, bara genom att läsa detta har du blivit vår alldeles egna VIP vän."

Kommentera gärna, kom med förslag, idéer och funderingar.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM