Japanska Rum (ungdomligt) Del.3/4

Några exempel på hur några rum kan se ut i Japan som inhyses barn och ungdomar.
Några foton är på väldigt stökiga bostäder alltså.
Detta inlägg hamnar under "Kawaii & Mode" pga stil.

Samtliga bilder är från Otvali.ru (ett ställe fyllt med virus!)
Detta är tredje av fyra delar. Nästa och sista del kommer i morgon.

Japanska rum

Japanska rum

Japanska rum

Japanska rum

Japanska rum

Japanska rum

Japanska rum

Japanska rum

Japanska rum

Japanska rum

Japanska rum

Japanska rum

Kommentarer
Postat av: Hanny

Hejsan! Jag tycker dessa bilder är jätte intressanta! Jag har alltid undrat hur ett jag japanskt ungdomsrum ser ut.

2011-09-03 @ 09:57:42
URL: http://hany85.blogspot.com/
Postat av: Chibi Nihon

Hanny: Vad kul! Tanken slog mig att många är nyfikna och det är smått min uppgift att visa upp det jag finner.



Ska du bo i Japan, se till att inte samla på dig massa ting som tar plats och ska du ge en gåva till vänner och bekanta i Japan, köp helst något de kan äta eller något smått platt man kan hänga upp, kanske en kalender. Sådant uppskattas mer än en gigantisk blomma :)

2011-09-03 @ 11:09:19
URL: http://chibinihon.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM