Inför Tävlingen

Inför Tävlingen

Roliga Prylar LogoNu är det snart dags för tävling som jag skrev för några dagar sedan. Nu efter jul har jag slagit huvudet ihop med RoligaPrylar.se för att verkställa en tävling. I tävlingen kommer en eller flera olika vinnare få något som kan förknippas med japan eller japans originella prylar eftersom en av killarna bakom hemsidan älskar Japan och deras högteknologiska leksaker.

Första tävlingen drar vi igång så fort jag har fått hem en del av vinsterna. Jag tar alltså det säkra före det osäkra och kommer lova att gåvorna kommer inte göra er besvikna! Varje tävling håller igång mellan 1 till 2 veckor och diverse olika uppdrag kommer att delas ut för att hjälpa både mig och RoligaPrylar.se att utse en vinnare.

Chibi Nihon är även en blogg som har till huvuduppgift att ge ut information och annat kul från Japan, inte tävlingar. Det är därför utav en något mindre prioritering - men vill ni vinna något så får ni besöka bloggen frekvent. Ingen förvarning kommer alltså att uppges utan det kommer bara poppa upp när det är dags. ^_^

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM