Mina länkar

Beige WPHej!
Länkarna har fått en "re-make" delvis för att bli mer effektiva och delvis för att jag värdesätter en del länkar mer än andra.

Tre länkar tar dig till andra sidor som är dåligt förknippat med Japan - dock bra förknippat med Chibi Nihon. De övriga tre länkarna har garanterat Japan i åtanke. Ta en titt på länkarna nedan.

Tack till alla!
Som besöker min blogg, det är verkligen kul att se i statistiken att kurvan är på väg uppåt efter några månaders skrivande. Jag kanske får lägga in en liten notis vem jag är och varför denna bloggen existerar, men det får bli en annan gång. Tills dess får ni sprida min blogg till nära och kära, kanske även via forum m.fl. där man får lov att länka (spamma inte!).

• Se nu till att besöka länkarna ovan och glöm inte att kommentera!
• Glöm inte i heller att laddat ner mina skrivbordsunderlägg! ^w^

/ChibiNihon.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Blubb blubb

Dina skrivbordsunderlägg ligger på min laptop, jag gilla den rosa bäst! :) Rolig blogg du har!

2010-10-05 @ 15:22:01
Postat av: Zozo

Snygga! Tack ^^

2010-10-09 @ 11:10:30
Postat av: Tack

God jul och Tack!

2010-12-24 @ 22:29:06



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM