Det är officiellt, jag skall öppna en butik!

Innan ni kasta er runt av nyfikenhet och glädje så måste jag tacka till alla er som svarade på min marknadsundersökning. Nu i flera dagar har jag försökt att fixa kontakter, lekt med grafik och design, klurat på min logo och beslutat mig för inriktning.

Emo-sanEftersom jag redan har haft en e-butik förut på nätet innebär det att jag har en hel del liggande lager från min tidigare e-butik då jag sålde hårdrocksprodukter allt från nitar och läder armband till tändare med dödskalle motiv.

za catJag var aktiv 2006-2008 och därefter blev företaget liggande, detta mest på grund utav det blev många beställningar av människor som struntade i att hämta ut sina paket och jag gick back, jag reste mycket och jag tog hand om allting själv. Allt från grafik och mailservice till packning, skickning, returer och lagerhantering. Det blir så denna gång också men alla hårdrockssaker skall jag ha slutförsäljning på så jag kan bli av med "allt" med Monster Rea.

Det är jätte svårt att öppna en butik i dag med en speciell nisch, så jag tror att jag blandar lite utav det som står mig kärast vad gällande försäljning och produkter, nämnligen att kombinera "coolt och kaxigt med sött och japanskt". Det blir även ett mellanrum mellan dessa två kategorier så jag får helt enkelt fylla ut de tomrum jag hittar både i butik och på den svenska marknaden. Fram tills dess får ni stå ut med det lager jag redan har tyvärr eftersom min budget är limiterad.

Med andra ord... så kommer min butik inte ha 100% fokus på den japansk kultur, kawaii och produkter som är typiskt japanskt men jag hoppas att få importera många lager när min budget är högre inom smycken och accessoarer. Med lite tur även andra originella ting som ingen annan i Sverige har.

Cool CatNackdelen..
Jag kommer inte kunna erbjuda något annat än förskottsbetalning nu i början. Vill ni ändå handla, är nyfikna eller smått sugna på att se vad jag kommer att erbjuda; besök butikens blivande hemsida.

Deadline

Det finns ingen deadline ännu, men jag hoppas vara igång och aktiv under eller efter sommaren!
Bloggen kommer att fortsätta som vanligt och rabattkuponger kommer att delas ut till alla som hjälpt mig med marknadsundersökningen OCH som lämnat e-postadress. Ett brev kommer från företagets mail.

za catSprid gärna min butik!
Det kan öka mina chanser att snabbare ge fler leveransmöjligheter och större sortiment!

Frågor?
Kommentera!

Det kanske kan vara trevligt att veta att det står en human människa bakom företaget!?

Butikens Blivande Hemsida
/ Mata Ne

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad kul, ska definitivt köpa och sprida sidan^^

2011-05-25 @ 19:02:07
Postat av: Jennie

GRATTIS!! Vad roligt! Geishar in på sidan och kikar runt! Mata ne!

2011-05-25 @ 21:18:41
URL: http://doublejcherrycoke.blogspot.com/



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM