China Garden (i Uppsala)

Skall iväg med några vänner till en restaurang med bl.a japansk och kinesisk. Därefter skall jag peta på butiken. Och det är en milstolpe i mitt liv på det stället vi skall till eftersom..

A. Jag och flickvännen firade vårt år tillsammans där.

B. I lyckokakan stod det: The Secret of getting ahead is to get started. Den är fastklistrad på min datorskärm där hemma. Vilket har peppat mig att arbeta extra hårt med både bloggen, livet och affärskreationerna.

China Garden UppsalaImorgon skall jag resa hemåt efter en kort vistelse i Uppsala. Tyvärr kommer jag missa Uppcon men jag vet att många av mina läsare kommer att besöka stället (jo jag spanar in era bloggar också ibland!)

Förvänta er dålig uppdatering om ens ingen alls i morgon eftersom det är en påfrestande resa. Väl hemma kommer jag riva min lägenhet för att göra en inventering (företaget sköts från en lägenhet, kul va?). Det vore perfekt med en butik någonstans men det får komma i efterhand. Det sägs att det tar ca 4 år innan man ser att företaget fungerar, går i vinst och har en framtid.

Men, nu får jag strunta i att tänka på det och åka med gänget till China Garden här i Uppsala! YUMMY!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM