Katanasvärd

Denna fann jag på blocket. Eftersom jag inte är säljaren så sätter jag inte ut en länk. Saker som vi undrar över finner vi på allra märkligaste ställen, när jag letade efter tomma dvd-fodral så fann jag denna.. Märkligt.
Katana
Säljaren skriver..

Ett mycket robust, vackert och exklusivt Samuraj svärd, modell Katana Professionell från amerikanska Gladius. Svärdet är en toppen replika av de samurajsvärd som användes i forntida Japan.

Klinga och slida
Svärdets blad är av rostfritt och starkt 440C stål. Klingan är vass samt med en sylvass spets. Slidan till svärdet är av trä (som på orginalen), mycket vacker och svart. Svärdet och slidan är insvept i ett svart tyg fodral vid leveransen. 

Samlarsvärd
Samurajsvärdet är ett prydnadssvärd/samlarsvärd (Observera att svärdet dock är mycket robust tillverkat). 

Tekniska data
Vikt 1222 gram
Handtaget 29,2 cm
Klingans längd 71,8 cm
Total längd: 101cm 

Fakta om Gladius samurajsvärd
Gladius tillverkar några av världens finaste och mest prisvärda samurajsvärd replikor. Gladius samurajsvärd kan inte jämföras med billigare och sämre varianter som säljs hos vissa andra postorderföretag. 

18års gräns
Samurajsvärd har 18 års gräns för inköp. Svärdet skall hanteras med försiktigthet.
/ChibiNihon.blogg.se

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM