Tack

Phew* För att vara en nybörjare på bloggande har jag fått upp en ganska saftig start här på blogg.se. Det är intressant att se att människor faktist besöker sidan och tar del av informationen här. Du som besöker här ofta har nog också märkt att här händer saker och ting konstant. Det kommer troligen gå i vågor hur och när informationen kommer in, jag har ingen direkt deadline på någonting.

Tack för att du tar del utav min blogg. ^^

Finns det något ni undrar över Japan? Registrera dig på det engelska JAPAN FORUM. Där finns även videoklipp.

Har du funderingar över länkar, mina inlägg eller någon annan enkel fråga? Kommentera gärna!


Och nu..
en dansande sushibit vid namn Larry!

Dancing Sushi!



/ChibiNihon.blogg.se

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM