Tipsa Chibi Nihon!

ChibiiiTack till alla er som läser Chibi Nihon!
"Nu vill jag be er som besöker mig att gärna tipsa mig om fler Japanska sidor, bloggar, böcker, lärodom eller nyheter som ni är nyfikna över eller som ni vill tipsa andra bloggbesökare om. Skriv i kommentar rutan nedanför."

För er som inte har något att tipsa om, men som älskar att besöka denna blogg ändå. Här är några roliga länkar om och i Japan.

En kille som gör flitiga videoklipp i Japan som han lägger upp på You Tube för att visa resten av världen. Jag tycker att han är en skön kille med lättsam humor och ger väldigt bra tips! Vill du hellre se filmklipp och kan bra engelska än att sitta och läsa en bunt text så hänvisar jag alla mina läsare till hans kanal: The Japan Channel. Ge honom tummen upp och glöm inte kommentera att det var jag som skickade dit er på någon utav hans videoklipp! Spara gärna han som favorit också.

Matlagningsprogram på Japanska, men med en söt liten hund som översätter åt er! Cooking With Dog är mitt favorit matlagningsprogram på internet. De har gjort allt från Okonomiyaki (Typ Pankaka/Pizza i ett) länk till Bento (lunchlåda) länk. Ta en titt och spara dem som favoriter!

/ChibiNihon.blogg.se

Kommentera Gärna



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM