Manga Creator (Pc Program)

Jag försöker lära mig Manga och jag är avundsjuk på alla som kan rita och färglägga (måla) Manga. Jag nog inte att jag är så desperat att jag vill köpa ett program för 179 kronor vid namn MANGA CREATOR. Men det är ett bra tips till alla er som inte har tålamodet och vill ha krash-(fusk)kurs i att teckna Manga!

Manga Creator


Beskrivning:
I Manga Creator kan du med ett enkelt musklick skapa professionella Manga serier på nolltid med hundratals olika poser och ansiktsuttryck.
Du kan skapa egen manga berättelser och välja mellan en samling historier eller skriva egna med färdiga bakgrunder. Det medföljer 16 olika karaktärer i form av flickor, pojkar, djur, monster och robotar. Dela dina skapelser med vänner - skriva ut eller exportera sidor från webben. Med en illustrerad guide så lär du dig olika tekniker att skapa en bra manga. Anpassa dina skapelser och design gratulationskort för alla dina vänner och familj eller låt fantasin flöda!

Prisjakt.nu
Använd Prisjakt för priskoll!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM