Nyheter

Konnichiwa! Ogenki desu ka?
Hejsan! Hur mår du?

Chibi NewsFör er som besökt bloggen ända sedan starten har nog märkt många färgglada skillnader här, det har visat sig att jag får fler och fler besökare för varje dag vilket är riktigt kul! Jag vill snabbt gå igenom vad som har hänt på sidan och dess fuktioner.

• Google översättare. nu kan alla läsa min blogg oavsett vilket land ni kommer i från. Jag vet att jag har minst två vänner som har kommit hit och tittat på min blogg otaliga gånger. Denna nyhet är åt er! Varmt välkomna till Chibi Nihon - den svenska (sätt in ditt språk här) bloggen om Japansk kultur och språk. SUGOI!

• Reklam på sidorna.
Det sköna är att det är relativt fåtal som blinkar och dem blinkar inte rakt upp i ansiktet. Troligen kommer jag att ta bort dem som är felaktiga och jobbiga, detta är mest ett experiment tills jag är nöjd med resultatet. Mycket kodning, lite tid! ^-^

• Fler kategorier: Videoklipp för inlägg som fyller bäst funktion genom att man tittar på klippen bara.

• Facebook. Ett konto är skapat! Har du facebook? Bli då ett fan!

• Skrivbordsunderlägg (Wallpapers) Du kan fortfarande ladda ner några bilder till din dator.

• Läs Chibi Nihon i din iPhone Ladda ner icornr till din iPhone. Du måste ha din iPhone uppdaterad med mjukvaran 3.1.3 för att ta del av Blogg- och RSS-läsaren iCornr.


och...


KaninchenFörsta tävlingen drar igång snart!


Se till att besöka Chibi Nihon för eventuell smygpremiär (datum dolt). Det unika med vinsterna är att det kommer att finnas ett litet urval som man kan välja bland, vid vinst meddelar man vilket pris man önskar sig helst. Priserna kan variera mellan dvd-filmer, manga, småsaker och godis som har en Japansk anknytning på något sätt. Tips på priser är välkomna innan tävlingen börjar! Banzai!

Kommentarer
Postat av: B E L L A H U U Y N H ~

sv: hehe tack tack ^^



Mjoo vill oxå ha en sån laptop med massa manga och söta bilder på den ^^

2010-11-18 @ 07:28:53
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM