Se Japansk TV i din dator!

Urusel kvalité och dåligt ljud, men det är ett litet pris att betala för en gratistjänst som tillåter dig se på live Japansk TV eller lyssna direkt från en av de många radiostationerna över nätet!

Key Hole TV JAPAN



Programmet heter KeyHoleTV och är ett av fåtal program som är simpelt att använda när du väl har installerat det på din dator, jag testade det precis och fick in 5 tv-kanaler och ett 20-tal radiostationer. Det buggar lite smått men det är säkert bara min laptop som är lite överbelastad med mitt bloggande ^-^ Min dator är en Mac med OSX10.4 - Jag kan även testa det på min PC i morgon.

Se länk för mer information på engelska hur man installerar den på din PC, MAC eller LINUX! Eller en mer frigående länk.
Frågor och fungering kan jag inte direkt svara på och jag tar inget ansvar till länkens information, externa länkar, program m.m.

Lycka till!
/ChibiNihon.blogg.se

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM