Att Googla Chibi Nihon

Ikkanmania 07!
Har du någon gång googlat ditt namn? Det tror jag nog att du har ^-^ !!
Idag googla jag orden "Chibi Nihon" och det som är intressant har jag länkat vidare till! Sugoi!

Emo-sanRita Chibi Link!
En introduktion till hur man ritar Link från Zelda spelen i 9 steg. Enkelt eller ej, fatta penna och dra fram till block med ritpapper från när du var liten! Kanske dags att du gör något kreativt? Nu är det dags att kluddra och ha skoj, det tar ju trots allt bara 5-30 minuter beroende på hur noga du är! Hai! Link!

Anime och Manga tips (Engelska)
Wow! Denna har jag totalt missat, men ni som har bra koll inom manga och anime är troligen stammisar på denna sidan. The Nihon Review har snabba och enkla recensioner på anime och manga m.m. och de har det underbara poängsystemet från 0 till 10, där 10 är "Bättre blir det inte" ner till 0 "Undvik på alla sätt och vis!". Det är härligt att man får ett sådant brett system, jag har aldrig gillat 1 till 5. Blä.

Chibi Ikoner (Mac & PC)
Dekorera din dator med lite coola martial arts ikoner eller med någon söt neco-ikon (katt-ikon). Ingen större presentation behövs. Märkligt vad man kan hitta med en sådan kraftig sökmotor som Google!

Japanese Game Show Olympics (Småkul!)
och vi avslutar med ett eller flera filmklipp, upp till dig ;) Mata ne! (vi ses!)

Hug Meh!

/ChibiNihon.blogg.se



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM