blogg.se är lite segt

za catI flera dagar har jag uppdaterat en hel del inlägg som inte syns förren upp emot 1 dygn senare. Om detta har drabbat er som besöker Chibi Nihon flitigt får jag be om ursäkt för detta.

Jag ber därför alla att ha lite tålamod vad gällande uppdateringarna här på Chibi Nihon.

za catBakom det sega dilemmat är att blogg.se använder sig utav ett serversystem kallat nginx, som tydligen används flitigt bland många företag och system världen över men som kan orsaka sega anslutningar kors och tvärs över cyberspace.

za catOch på tal om det!
Kanske är det läge att tala om cybercaféer inom en snar framtid här på Chibi Nihon, jag har även fått in ett önskemål av en läsare som önskar mer information om hur japaner tolkar ljudet från djur. Detta och en drös annat är planerat att läggas upp på Chibi Nihon. Så håll ut och tack för ert tålamod.

Kommentarer
Postat av: Double J CherryCoke

Sweet :D mata ne!

2011-04-29 @ 00:19:44
URL: http://doublejcherrycoke.blogspot.com/



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM