Semester

DoktorDags för mig att ta lite semester.
Förkylningen gör mig dåsig och trött vilket kan påverka mitt uppdaterande. Det är nog dags för en liten semester tills jag är uppe på fötter igen. Kanske märker ni ingen skillnad vad gällande bloggens inlägg men jag vill gärna förvarna. Tills vidare ber jag er gå igenom mina äldre inlägg och använd sökfunktionen flitigt om du vet exakt vad du letar efter. Tipsa mig gärna om länkar kring Japan och deras kultur.

Jag har ont i halsen. Nodo ga itai no desu ga.

Mata ne!

Kommentarer
Postat av: Clara

söt blogg! ^^

lägg gärna till mig på bloglovin så lägger jag till dig! :)

2011-04-02 @ 10:33:38
URL: http://claranybergs.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag är också sjuk :/

2011-04-03 @ 13:06:34
Postat av: Lemma

Coolt. Jag är också intresserad av sånt där,.

2011-04-15 @ 16:07:43
URL: http://hotell-hedemora.se



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM