Söndag

Hejsan alla Chibi Nihons!

Det har varit lite dåligt med uppdateringar och det har sina orsaker. Eftersom bloggen brukar göras tidigt på morgonen eller sena nätter har det varit lite upptaget. Jag kommer fixa en video under dagen som visar vad som har tagit min tid under de senaste dygnen.

Uppdatering: Aj aj, nu ska jag iväg och resa så jag har inte tiden att redigera filmen. Hur som helst har vi skaffat en liten kattunge vid namn Jamie. Han och vår äldre 2-åriga katt River busar och leker ofta. Ska försöka lägga ut något kul inom en snar framtid.

Spoon Usagi

Håll utkik här på Chibi Nihon.
Bildkälla: http://pikishi.deviantart.com/

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM