Mänskligt Instrument

Lite problem har inträffat här på blogg.se
Jag kan nämligen inte lägga in fler bilder. Kanske har jag överbelastat min kvot av plats eller så är det fel någonstans. Inget felmeddelande har dykt upp mer än "500 Server Error". Jag kommer alltså inte uppdatera bloggen fören
A. Blogg.se kan fungera igen eller B. Bloggen är flyttad till en annan server eller dylikt.

Eftersom jag inte vet riktigt hur detta kommer att arta sig får ni gärna gå igenom mitt gamla arkiv. Det har även varit problem med sökfunktionen här på blogg.se så kan ni inte söka så vänligen gå igenom de olika kategorierna efter smak och nyfikenhet. Jag beklagar detta, men det är inget jag kan göra något åt för tillfället.

Ningen Gakki
Ni kan ta en titt på denna video nedan som handlar om produkten Ningen Gakki (Mänskligt Instrument) som släpptes förra månaden i Japan för drygt 230-240 svenska kronor (exkl frakt). Mer info (http://www.rinkya.com)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM