Trishii - En Popstjärna i Japan!??

Trishii Popstar Nihon Japan Ganguro


Någon som känner till denna tjejen? Med sin Ganguro stil säger hon att hon är en stor popstjärna, kan japanska (om något lite) och har gjort musikvideon nedan.


Vad vi redan vet är att hon kallar sig själv för Trishii och kommer från USA men bor i Tokyo och har ett facebook konto som man kan gilla om man känner sig för detta. Vad som är sant är nog upp till var och en att tro.

Jag tycker att något är fuffens med detta. Är hon självutnämnd stjärna kanske? Eller har hon gjort något som fått människor förundra sig över? En hel del kommenterar kring henne och stycken runt om på nätet står att många tycker att hon är pinsam och några tror att allt är någon form av skämt. Personligen vet jag inte vad jag skall tycka, men det är kul om hon fullföljer sina drömmar.

Kommentarer är välkomna.

För er som digga bubbelgumman till tjej, ta en titt även här.

 

Update: Trishii är ett alter ego, en karaktär skapad av denna tjej. Mest en kul grej för att "sprida" lycka och skratt över hela världen. Troligen en vanlig idé som blossat upp totalt med hjälp utav YouTube och länkbyten.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det ser ut som en självutnämnd "stjärna" säger jag.. lite sådär så det blir pinsamt att titta på henne haha

Menmen hon verkar ju om något ha kul iaf... :)

2011-07-16 @ 21:53:05
URL: http://skogen-och-jag.blogspot.com/



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM