Byta blogg?

Byta bloggHejsan!

Har du någon bra koll på Wordpress?
Jag fann denna länk om hur man flyttar sina inlägg från blogg.se till Wordpress. Visserligen är jag hyggligt teknisk men om någon har erfarenhet om Wordpress så vore jag tacksam för mer information som t.ex hur "bra" det är etc.

Det är lite tröttsamt att ha blogg.se av olika anledningar. Vad jag har förstått så måste jag registrera en egen hemsida för att ha kvar denna bloggen om jag skall använda Wordpress.

Hmm, detta tål att tänkas på! Jag avvaktar era kommentarer. Jag kanske bör byta namn på bloggen i samma veva som bloggflytt, om det ens blir av det vill säga.

Mata ne!
/Chibi Nihon - Daniel

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM