Sugen på att bli BETA-testare?

Jag håller på att fixa butikens produkter, jag har några designelement kvar och snart tror jag att jag kan ge er en deadline när allt skall vara klart. Som det ser ut nu kommer den inte vara öppen innan midsommar. Jag kommer däremot att arbeta med den intensivt.

Jag höll på att fixa presentkorten idag. Det är mååånga inställningar per produkt så man får vara ganska alert när man klickar runt och fixar runt. För några utvalda kommer ni få möjlighet att testa butiken innan den är AKTIV. Någon som är sugen på att bli BETA-testare?

Beta-testning innebär att ni hjälper mig med;
Registrera ett konto (som ni kan använda i framtiden om ni vill).
Vara med på nyhetsbreven.
"Fönstershoppa", ta saker och lägga dem i varukorgen (äkta köp genomförs ej).
Göra recensioner i butiken.
Ge ris och ros på bilder och foton till produkterna.
Leta stavfel, obegriplig text, etc.
Möjlighet till att få se butiken utvecklas inom design och produktväg.

Du måste givetvis inte allt, men när du märker något är skumt, fel eller udda så meddelar du mig detta genom kontaktformuläret i butiken eller här i min blogg.

Tänk på att..
Sprid helst inte butikadressen till andra, jag vill ha en sluten grupp användare för bättre kontroll. Alla bilder, produkter, länkar, text, kategorier etc. kan ändras utan förvarning. Det är meningen att förbättra, inte försämra.

Presentkort

Beta-Testare? Kommentera!
Glöm inte din mail-adress så jag kan skicka url-adressen!

Kommentarer
Postat av: Wicke

Jag skulle kunna kolla det, men har aldrig gjort det förut men borde kanske funka ändå om jag bara ska testa?

2011-06-03 @ 00:22:46
Postat av: Chibi Nihon

Wicke: Sugoi! Vad skoj. Jag kommer maila dig nästa vecka. Och ja det är bara att klicka runt, "köpa" de fåtal produkter där finns, läsa lite och allmänt reta dig kanske på saker som du hör av dig till mig. Mer kan man inte göra i nuläget så sätt. ^^

2011-06-03 @ 01:18:41
URL: http://chibinihon.blogg.se/
Postat av: Sou1forged

Jag skulle gärna vara med och testa. Har dessutom öga (och öra) för språkliga avigheter...

2011-06-03 @ 19:23:04
Postat av: Freja

Jag vill gärna hjälpa med att vara beta-testare:)

Hade varit grymt kul att se olika produkter och roliga saker, börja följa din blog nyligen och tycker det är jätte intressant :)

Kram Freja;)

2011-06-05 @ 18:51:08



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM