Hjälpande hand

Za VarmthHejsan alla Chibi Nihon's!
Jag vill gärna veta vem det är som besöker min blogg och därför kommer här några punkter som jag gärna ser att ni svarar på, mest för en överskådlig blick över Chibi Nihon. Resultatet kommer att påverka hur flitigt Chibi Nihon kommer att uppdateras.

Za Cool catCool Cat
Kommentera och svara ärligt.

1. Hur ofta besöker du Chibi Nihon?
2. Vad är det bästa med Chibi Nihon?
3. Vad saknas här på Chibi Nihon?
4. Om du skulle göra en ändring på Chibi Nihon, vad skulle det vara?
5. Vad använder du Chibi Nihon främst till (läsa nyheter, fraser, lära dig ord.. etc.)?

Kommentarer
Postat av: Emma

1. Jag besöker Chibi Nihon flera gånger varje dag!

2. Det bästa med Chibi Nihon är alla roliga grejer som läggs ut!

3. --

4.

5. För att läsa nyheter :)

2011-03-09 @ 17:28:55
Postat av: Linnea

1. Varje dag om jag hinner!

2. Att det skrivs så mycket om Japan :D

3. vet inte ^^'

4.Ingen anning.

5. Typ till allt!! Allt med Japan och japanska är kul x'D

2011-03-09 @ 19:54:04
Postat av: Hanny

1. Varje dag

2. Att det är så blandade saker om Japan

3. Vet inte

4. -

5. Läsa om roliga saker.

2011-03-09 @ 20:37:35
URL: http://hany85.blogspot.com/
Postat av: Sofni

1. Det beror på, oftast flera gånger om dagen. Annars så är det minst en gång om dagen.

2. Det finns fakta om allt möjligt man kan tänka sig ifrån japan, allt ifrån modestilar till sidor som hjälper till att lära en japanska.

3. Har inte hittat något som jag saknar än. Bloggen täcker det mesta.

4. Ingenting.

5. Allt ifrån att kolla in nyheterna de senaste nyheterna till att lära mig nya fraser på japanska. Älskar bloggen.



2011-03-14 @ 21:47:33
URL: http://sofni408.blogspot.com/
Postat av: Axelina

1. varannan dag typ :D

2. japanskan!!!!!!!!!

3. inget, fast kan du inte skriva hur man säger djur ljud, jag menar typ mjao och vov och sånt, (mjao är nyan, tror jag :D )

4. inget

5. japanska :D

2011-04-27 @ 17:39:15



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM