Ett tillfälligt farväl

Hej alla Chibi Nihons!

FlowerNu kommer jag med både en bra och en dåliga nyhet. Vi börjar med den..

Dåliga Nyheten
Min tid räcker knappt till vad gällande min blogg, jag har väldigt många projekt och bloggen lider. Jag har under några veckor funderat att överlämna bloggen till någon som orkar ta över genom att helt enkelt länka vidare eller be någon med wordpress kunskaper att få alla mina inlägg så arkivet består. (För mina projekt: Se länk nederst i detta inlägg).

Goda Nyheten
Jag kommer att behålla bloggen för att jag vet att jag kommer att få tiden till den längre fram, kanske redan efter julen. Så med andra ord så kan detta bara bli en paus om man vill se det på så sätt.

Vad innebär detta?
Det innebär att Chibi Nihon blir tomt på nyheter, men förblir fylld med information, fakta, länkar och tips som man kan återvända till om och om igen! Och om ingen vill ta på sig det enorma ansvaret att uppdatera denna så får ni, mina läsare, tyvärr vänta tills jag kan ge bloggen 100% igen.

Ett stort tack!
Za Cool catJag vill tacka alla ännu en gång för ert enorma intresse att besöka min blogg och hoppas att vi ses snart igen. Tack till de som också även tagit sig tiden att kommentera och länka till mig. Jag vill tacka för de tips som rullat in men främst till alla som varit trogna Chibi Nihon läsare. Jag hoppas att ni tar en titt här igen efter julen 2011 och början på 2012.

Men vem vet? Kanske uppdateras bloggen smått då och då!

Mata ne! ^^
/Daniel "Chibi Nihon"

Nippon

Besök gärna Enkeria.se för att följa mina andra projekt!

Kommentarer
Postat av: MangAnime

Riktigt synd! Men det är lugnt, vi alla är nog ändå kvar och väntar på dig tills du återvänder! :) Får ta att läsa dina äldre inlägg istället om man får brist på annat!

2011-11-18 @ 08:43:00
URL: http://manganimes.blogg.se/
Postat av: Hanna-chan

Tråkigt att du ska sluta blogga, gillar verkligen denna blogg. Men det kommer inte som en nyhet, men jag längtar tills du börjar blogga igen! ^_^

2011-11-18 @ 20:32:41
URL: http://klockanhalvtre.blogg.se/
Postat av: Micki

Jag kommer garanterat vänta tills du kommer tillbaka ^^

2011-11-19 @ 23:08:21
Postat av: リリー

riktigt tråkigt att du ska sluta blogga, det finns så mycket saker som man tkr om. Jag kommer definitivt vänta tills du kommer tillbaka igen :D

2011-11-20 @ 16:04:42
URL: http://kandylandy-.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM