Någon som kan något om blogglistor?

Chibi NihonHej alla Nihons.
Jag vill först och främst tacka alla er som besöker min blogg och ett speciellt tack till alla som kommenterat väsentliga kommentarer till mina inlägg. En hel del kommentarer har verkligen fått mig att fortsätta med bloggen under gråare tider och andra har fått mig att le hysteriskt (tänk er ett fån stirrandes med ett leende från öra till öra framför datorn i 8 sekunder).

Nu behöver jag återigen er hjälp!
Även om det inte är så värst allvarligt denna gång så har min nyfikenhet under denna dag blivit lite extrem. Jag vet nämnligen inte vilken placering jag ligger på nätet eller i bloggvärlden vad gällande begreppet "Japan + Blogg".

* Tillhör jag topp 100 på någons lista?

* Fann du mig via google eller via bloglovin?

* Är jag med som en av dina favoritbloggar på din egna blogg?

* Vet du några listor där jag finns med (jag har dålig koll).

Jag vet att det är ganska mycket begärt men eftersom jag har noll koll på vem som egentligen besöker mig flitigt (eller ej) så är jag ändå nyfiken. Ni kanske kan kalla det lathet, men jag tänkte skicka ut denna uppgift till de som har det kanske lite extra tråkigt under hösten.

Jag vill veta de funderingar som jag nämnt tidigare, men återigen - detta är inget viktigt eller allvarligt. Innebär detta inlägg 0 kommentarer så är jag ändå nöjd att jag har frågat om jag "finns där ute!?".

Bild av mig. Copyright då va ;)

Mata Ne!
/ChibiNihon.blogg.se

Kommentarer
Postat av: MangAnime

Bättre besökarstatistik (eller en "fast" och stabil en) och främst kommentarer är verkligen vad som gör det värt allt arbete man lägger ned! ^^



Inte säker på det där med listorna, men jag tror jag fann dig via google. Du är på första sidan om man söker på "japan blogg" eller "Site:blogg.se japan"!

Annars så var det nog någon kommentar på någon annans blogg eller så! :)

2011-10-05 @ 08:49:59
URL: http://manganimes.blogg.se/
Postat av: Nike

Jag tror jag hittade din blogg via Google... Men jag är inte riktigt säkert och din blogg är helt klart en av de bloggar jag följer ^^

2011-10-05 @ 17:30:31
URL: http://kawaii-gullig.blogspot.com/
Postat av: Mickis

Jag kan tyvärr bara svara på fråga 2 :)



En av mina kompisar tipsade mig om din blogg, som hon i sig hade hittat via google :) Dock har jag även sett en annan blogg nämna dig, tyvärr minns jag nu inte vilken de var >.>



Du gör ett toppen jobb!

Ganbatte!! ^^

2011-10-05 @ 22:52:56
Postat av: ChibiNihon

Arigato! Glad jag blir över kommentarer. Det vore förträffligt om jag är en av de fåtal Japan bloggarna i Sverige som skriver om blandade ting i stället för fokus på mode och enbart språket.



Då är det tydligt; jag existerar på nätet!!



Mata ne

2011-10-06 @ 10:38:40
URL: http://chibinihon.blogg.se/
Postat av: chocolate cat

tror det var du sa en liten kommentar på min blogg som fick mig att kommahit.^^

Din blogg ligger verkligen högt upp på min lista i alla fall. Jag har en liten länk på min blogg till dig också.

men jag har inte så bra koll heller utöver det...



Dock tycker jag självklart att du ska fortsätta med din blogg! Den är underbar att läsa! =3

2011-10-09 @ 22:39:46
URL: http://chocolatecat.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM