143

Detta är anledningen till att bloggandet tar lite extra tid ibland (och allting annat).
Tillskott i familjen med en liten bondkatt som vi tror har lite utav Norsk Skogskatt i sig.. Jamie heter den lille (15 veckor), den stora Norska Skogskatten bredvid heter River (2 år och drygt 13 veckor). Båda är snälla och väääldigt busiga.

River & Jamie

När jag bloggar kommer de och trampar på tangentbordet.

Exempel: 143

Den siffran fick Jamie fram nu när han jagade muspekaren. Så nu vet ni om det blir tomt i bloggen några extra timmar eller en helt blank dag. Jag har dessutom börjat komma igång med musiken, vilket är riktigt kul!

Har du husdjur?

Kommentarer
Postat av: Nike

Jag (min familj) har 4 katter och en hund.

2011-09-22 @ 17:08:11
URL: http://kawaii-gullig.blogspot.com/
Postat av: Chibi Nihon

Nike: Det är skoj och trevligt med djur! Antagligen kommer du alltid tycka om djur oavsett vart du befinner dig och vem du än är tillsammans med.

2011-09-25 @ 14:08:57
URL: http://chibinihon.blogg.se/
Postat av: fatma fisk

har en emokatt som är rolig och klumpig :D :D

hon heter minmi på japanska!!!! :D :D men hon har faktist hjälpt mig att måla en snygg tavla!!!! :D :D man bara måste älska djur :D :D

2011-09-26 @ 22:45:44
Postat av: Chibi Nihon

Fatma Fisk: Sugoi! Minmi var ett jätte fint namn!

2011-09-26 @ 23:47:31
URL: http://chibinihon.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM