Deejay namn (?)

Konnichiwa!
Audio File IconJag behöver ännu en gång hjälpten från dig. Det är nämligen så att jag funderar på ett DJ namn. Det är inte säkert att jag kommer bli DJ eller att ett namn som föreslås kommer att användas men jag uppskattar det kreativa flödet som många utav er behärskar.

För att ge er lite att fundera på så kan jag förklara att jag har redan ett DJ Namn (tror jag) som jag kommer använda när jag skapar Dance musik och annan klubb-baserad stressmonoton. Men när det kommer till den mjuka sidan av mitt skapande så som chillout, ambient och allmän lugn musik och harmoni hade jag tänkte att ha en "söt" nisch.

Detta med DJ namn är jätte svårt, majoriteten av alla DJ namn är upptagna, så som: Dzen, Dj Lemonjuice, Dj Ichigo etc. Det är därför kritiskt att man får komma på något som inte finns, eller kanske köra på något japanskt.



Eventuella låttitlar:
Doodle Prince, Cloudblue, Born to tickle, Snuggle Frenchfries, My Turtles is a Ninja, Acting Like A Pizza, Stealing Popcorns, Burning Soda, Calling Eric Prydz, Chocolate Cookie Crisp Cream, Hugz Me etc.

Eventuella musikstilar:
Owl City, Cosmic, Nyan samt Cookie Sweetheart.

Namn jag grubblat på men som inte fungerar (vill inte ha DJ framför helst):
Dzen, Lemonjuice, Cloud, Crytear, Doodle, Klotter..



Och du!

Som ni kanske har märkt så är jag väldigt kreativ med både musik, företag, design, blogg etc. Men det är ren hobby det mesta utav allt detta. Har du någon hobby förutom läsa och kanske skriva blogg?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM