Vart jag än går så finns den rosa katten!

Hello kitty finns överallt! Och 99% av gångerna slår tanken mig att ta ett foto så jag kan blogga om produkten i fråga. Men jag brukar inse snabbt att det finns så mycket mer än bara HELLO KITTY som är relaterat till Japan. Jag vet även att Hello Kitty inte är "rosa", hon finns i många olika varianter och former. T-shirten nedan har min flickvän bl.a

Här kommer i alla fall några bilder..

Hello_kitty_dvd_stubbestad_2_mera_bus_filmhello_kitty_pez_sverige_1hello_kitty_pez_sverige_2hello_kitty_sockervadd_godishello_kitty_sockervadd_godis

Hello Titty T-shirt

Har du någon rolig bild på en Hello Kitty produkt du sett?
Länka till bilden om du har den på internet genom att skriva en kommentar!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM