Blogg.se handlar om Mode, inte om Japan

Blogg.se har förvandlats till ett mode-ställe. Jag vet inte riktigt vad jag skall tycka om detta. Att vara en kille som försöker nå ut i världen med japansk fakta och information hade kanske gjort sig bäst annanstans.

Jag hoppas att många hittar hit vilket fall som och att ni finner bloggen intressant, även om den uppdateras väldigt dåligt. Framtiden är osäker, det är inte alls lika kul skriva på en plats som egentligen handlar om allting annat än om Japan.

Jag tar vänligen emot tips på andra ställen som man kan blogga på, kanske kan jag överföra all data och alla inlägg dit. Det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller med, lite råkigt tycker jag. :/


Har en kusin som är 24 år som ska plugga i Japan i ett r (!!) från och med 8e januari. Vad är dina bästa julklappstips till henne? :)

2012-12-02 @ 10:11:47
URL: http://klockanhalvtre.blogg.se
Postat av: Chibi Nihon

Bra julklappstips som hon kan ha med sig till Japan är absolut inget som tar plats på ett rum. Möjligen en tavla men inget som behöver stå på en hylla eller dylikt eftersom man bor ganska kompakt. Jag hade kanske åvägat köpa något som hjälper hennes resa och som hon kan ha i sin backpack, något typiskt svenskt ätbart som hon kan spara i skafferiet som är svårt få tag på i Japan eller pengar som hon kan ha nytta av i Japan.

Säg även åt henne att mobilen skall vara avstängd på tåg och bussar, ringer det så svarar man inte utan stänger av ljudet. :) Och att hon besöker 100 yen shops för att spara pengar.

2012-12-02 @ 13:00:41
Postat av: Madde^^

Jo, det var b.la därför jag slutade blogga på blogg.se också...

Nu håller jag mig till blogger.com istället, googels blogg sida. Jag tycker att den har många olika stilar på bloggar.^^ Lätt och bra att använda.

Wordpress finns ju också, men jag vet inte så mycket om det...men man kan nog göra sin sida mer "hemsida" aktig istället för blogg.

Kanske bra för dig då du uppdaterar sällan? Men man kan göra sånt med blogger också.

2012-12-02 @ 16:19:00
URL: http://maddechan.blogspot.com/
Postat av: Michelle

Jag som själv gillar kläder och skönhet (skulle dock inte kalla min blogg en "modeblogg") orkar inte läsa om mammabloggar och modebloggar BARA.. det borde bli en bättre blandning på blogg.se..!

* Jag tipsar om dig och din blogg på min egen blogg och hoppas att det är okej! Kram

2014-03-30 @ 16:38:13
URL: http://mischakaro.blo.gg/



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM