Bloggutbyte?

Konnichiwa!

Länkar du till Chibi Nihon?


Building Japan NihonSvar Ja
Sugoi! Kommentera nedan så dyker din blogg upp på min lista inom kort, det kvittar om du redan blivit tipsad om tidgare! Det kvittar vad för länk du bifogar, bara den inte är olaglig eller innehåller olagligheter, erotik etc. Glöm inte att skriv KORREKT länk!!

Svar Nej
Det gör inget, det är kul att du vill besöka min blogg ändå! Förvänta dig dock ingen reklam på Chibi Nihon i framtiden utan att ge "något" tillbaka. Jag har blivit strängare med reklam och bloggbyten mest för att jag tycker det skall vara rättvist för alla - inte bara de som tjatar eller kanske är företagare.

Bakom varje blogg står en tanke
Under jul- och nyårsfirandet tog jag en välbetjänt semester. Direkt efter nyår dalade alla mina fritidsaktiviteter och jag började blogga igen, det är vad man skulle kunna säga lite utav en "gammal vana" fastän Chibi Nihon är bara lite över 2 år gammal. Jag kommer fortsätta som vanligt, uppdatera när tiden finns och försöka hålla minst 1 fräscht inlägg, om än kort, per dygn. Men bli inte ledsna om det kan ta upp mot 1 vecka innan jag skriver här igen eftersom jag måste prioritera annorlunda i dessa dagar.

Snabb blogghistoria
Bloggen startades 13 Augusti 2010 och blev hyggligt stor 2011. Många besökare och med två olika räknare kunde jag på ett ungefär se vart och vilka som besökte min blogg. Ni kan klicka runt fritt här för att se mina statistik från http://statistik.webstat.se/ - en sida som är jätte bra och lätt att ha på just din blogg, helt gratis.

cute japanGlädjen
Alla dessa underbara kommentarer jag fick under det gångna året gav mig den kick jag behövde för att fortsätta blogga fastän det var jobbigt under vissa tider. Det är även kul att se att jag är bland de Topp 20 i Kategori "Asien" och en av de bästa svenska bloggarna om Japan (och dess kultur) än idag fast min långa paus, det säger inte lite!

Jag hoppas att 2012 blir lika kul och lärorikt för er som det kommer att bli för mig!

Mata ne!
/ Chibi Nihon

Kommentarer
Postat av: Hanny

Önskar dig ett bra 2012 :)

2012-01-09 @ 16:24:38
URL: http://hany85.blogspot.com/
Postat av: Madde-chan!!!

Jag har en länk på min blogg till din blogg. =3

Jag tycker det är jättekul att kika runt här.

Din blogg är den ända blogg om Japan och dess kultur som jag läser. ^.^ ska bli kul att följa bloggen 2012!

2012-01-10 @ 21:58:59
URL: http://maddechan.blogspot.com/
Postat av: Johanna (Tokyo - Love)

Kul att du är tillbaka! Tjusig bakgrund du skaffat också.

2012-01-16 @ 19:58:12
URL: http://sakuradesu.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM