Just Bento Tsukiya

Tsukiya

Gör matlagningen roligare!


• Vill du göra egen Bento hemma?
• Du kanske bara är nyfiken på ingredienserna man skall använda och tips hur man förbereder sig?
• Du kanske bara helt enkelt älskar rolig mat?


Soft! Då har du kommit nästan rätt!

Jag skall tipsa dig om en annan blogg som är på engelska (tyvärr) men jag har även länk till en översatt sida (via Google översättaren) till alla er som inte är så über bra på engelska.

Tsukiya2^^  Engelska
( ':') Hai! Give me Just Bento!
(")(")


^  ^ Svenska
( ':' ) Jetta! Ge mig Just Bento!
(")(")


Jag vill även rekommendera denna lilla sköna webbutik som ni kan inhandla eran första bento box, skålar, ätpinnar och tillbehör inför er roliga matlagning! Tsukiya.se Dessutom! Ett tips är även att om ni bor i Uppsala-trakterna så kan ni få hem dem på demobesök, helt gratis! SUGOI!

Notis:
Tsukiya betyder något i stil med "Månen lyser upp natten" eller Månljuset.


/ChibiNihon.blogg.se

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM