Hello Kitty Multi Fruit Drink

Hello Kitty Multi fruitMin flickväns lillasyster köpte en Hello Kitty Multi Fruit Drink igår, den drack hon upp på studs när vi väl kom hem och skulle se en zombie-film. Idag fråga jag henne några frågor och här kommer en liten intensiv recension.

Hur mycket kosta den?
8 kronor, det var det värt. Jag tycker att den var ganska billig.

Hur smaka den?
Den var god, inte alls så besk som konstgjorda drycker brukar vara. Den smakade söt "multifrukt" och eftersmaken var kort, mjuk och behaglig.

Hur var förpackningen?
Den var fin men jobbig att dricka ur, man får så mycket luft innan all dricka kommer.

Betyg: 7 av 10

Nu skall hon bara testa smaken "orange", kanske kan jag få ur henne en liten recension då också, kanske smakar den ÄNNU GODARE!?

Drycken kan hittas i diverse små godisbutiker med utländska varor. I vissa fall kan den även ses på Willys, Netto och andra liknande matvarubutiker. Håll utkik bland drycker eller "barn" artiklar!

Chibi Nihon
/Mata ne!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vart kan man köpa den drycken? :D



Förresten, att läsa din blogg gör min dag!

2011-08-30 @ 18:05:50
Postat av: Chibi Nihon

Emma: Håll utkik på ställen som Willys, Netto etc. Ullared och i sådana små coola butiker med utländskt godis.



Skoj att du tycker om bloggen! ^^ Tack

2011-08-30 @ 20:18:27
URL: http://chibinihon.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

の名前 Namn:
Kom ihåg mig!

E-メール E-postadress: (publiceras ej)

ブログのアドレス URL/Bloggadress:

コメント Kommentar:

Återkom gärna för att läsa svar från Chibi Nihon!
Trackback
RSS 2.0


Design: ENKERIA.COM